Hepsankeikka

15.9.2010




Olen hurahtanut ostamaan kaiken maailman hiusvärkkejä. Niin, ja föönin ja ilmakihartimen. Nämä pelit tietenkin löytyy lähes kaikilta naisilta, mutta minulle tämä on uutta. Vuosikausiin en ole muita hiusvekottimia tarvinnut kuin Miehen trimmerin. Hiusteni pituus on nimittäin vaihdellut kuudesta millistä viiteentoista milliin.

Tosi lyhyt on minun juttuni. Se vain sopii minulle ja tuntuu hyvältä. Viime talvena päätin kuitenkin alkaa kasvattamaan. Näin kivan mallin lehdessä ja ajattelin kokeilla. Äkkiähän sen saa lyhyeksi jos siltä tuntuu. Olen käynyt nyt kampaajallakin. Pitkään Mies leikkasi hiukseni. Siinä on ihan oma fiiliksensä kun ennen saunaa istuu kylppärissä näkemättä itseään peilistä ja Mies hurisuttaa koneella, ja sanoo sitten: "Valmista on. Nätiltä näyttää." Toiseen pitää luottaa.

Uusi malli on kiva, mutta kovin työläs aiempaan verrattuna. Katsotaanpa kauanko tämä hepsankeikka-vaiheeni kestää :)

6 kommenttia:

  1. Sinulla on niin hyvän mallinen pää, että se kestää kaikki mallit! Minä tuskailen tällä hetkellä tämän tukkani kanssa ja mieleni melkein tekisi kokeilla tuota sinun vanhaa mallia! Vanha ja uusi tukkasi ovat kauniita!

    VastaaPoista
  2. onpa kauniin väriset hiukset sulla!

    VastaaPoista
  3. Kiitos :) Pään mallista en tiedä, mutta hiukseni ovat ohuet ja lässähtävät heti kasvettuaan yli kaksisenttisiksi. Pipokausi mahtaa tehdä uudesta kampauksestani kaikkea muuta kuin hemaisevan :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis tuo lyhyt hiustyylisi ! mutta tiedän. välillä kaipaa vaihtelua ; )

    VastaaPoista
  5. Kiitos Minna. Vaihtelun jälkeen on mukava palata siihen omimpaan tyyliin.

    VastaaPoista
  6. Uih..kun on lyhyt tuo tosi lyhyt, mutta sopii sinulle paremmin kuin hyvin! Mulla on ollut kerran elämässäni lyhyt ts. korvat melkein näkyi eikä ollut yhtään kotoinen olo. Mun ongelma myös paksu ja karkea hiuslaatu, joten voit kuvitella miten muistutin lähinnä Röllipeikko lyhyessä tukassa. Ja näyttikin 'laittamisen' jälkeen kyl karvahatulta..

    VastaaPoista